Průběh zakázek
1. první kontakt - prosím písemnou formou přes email
2. upřesnění rozsahu překladu
3. stanovení datumu odevzdání nebo dílčích plnění
4. kalkulace předběžné ceny
5. zadání a odsouhlasení zakázky
6. odevzdání překladu i s vyúčtováním
7. uhrazení platby
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Prosím o doručení překladů na můj email. Přijetí překladu Vám
vždy ihned potvrdím.
Přijímám překlady ve formátu doc, docx, pdf, jako naskenovaný
obrázek, kopii textu v papírové podobě i ručně psaný text.
Pro jakékoliv upřesňující informace před, během i po vyhotovení
překladu mě neváhejte kontaktovat na uvedené telefonní číslo.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
Před objednáním překladu je potřeba vědět, jak je text dlouhý, do kdy ho potřebujete mít přeložený a v jakém formátu mi ho pošlete. Obě strany také musí znát a souhlasit s cenou překladu.